IRAKURKETA - ULERMEN TAILERRA - TALLER DE LECTURA Y COMPRENSIÓN

Idazketa eta irakurketa tailerra

Lehen Hezkuntzako ikasleei zuzenduta dago, hauek irakurketa eta idazketarako behar dituzten konpententziak hobetzeko.

Tailer honetan ikasleek ahozko adierazmena zein, testu mota desberdinak landu eta ulertu ahal izango dituzte: informazio testuak, iritzizkoak, ipuinak...


Taller de lectoescritura

Está dirigido a alumnos de primaria con el objetivo de mejorar las competencias necesarias para una correcta lectura y escritura.

Gracias a este taller, el alumno podrá trabajar tanto la expresión escrita como oral, además de la interpretación y comprensión de diferentes tipos de textos como: informativos, de opinión, cuentos...

IKASLEEN PRODUKZIOAK · PRODUCCIONES DE LOS ALUMNOS

MARTXOAK 8

Martxoak 8 dela eta egun honen inguruan lan egin dugu lehen hezkuntzako 3 eta 4. mailako ikasleekin, egun honetaz ikerketa lana egin dute galdera eta esteka batetik abiatuta.

Aprovechando el 8 de marzo, esta semana hemos trabajado sobre este tema con los alumnos de 3º y 4º. Han investigado sobre ello buscando información en el link facilitado.


PATRICIO DEUNA EGUNA

Patrizio Deuna Irlandan ospatzen da martxoaren 17an. Jaia hori 1931az geroztik ospatzen da Patrizioren omenez. Jaia hau desfile batekin ospatzen da. Hiru hostoko hirusta, Irlandaren ikurra da. Patriziok trinitatearen galdera azaltzeko hiru hostoko hirusta erabili zuen eta horregatik Irlandako ikurra hiru hostoko hirusta da.

5. mailako ikasleak
HERENSUGEEN PROIEKTUA




ULERMENA LANTZEKO BALIABIDE BERRIAK







MANCHITAS

Esta es la historia de Manchitas, una perrita de 2 años que se pierde en la ciudad y encuentra un amigo que e ayudará. 

El objetivo principal de esta actividad es trabajar la expresión oral y escrita, ya que la escenificación y el guión de este relato está realizado íntegramente por una alumna de 5º de primaria. 



2 urteko Manchitas izeneko txakur baten istorioa da hau, hirian galduko dena eta laguntxo bat aurkituko duena eta lagunduko diona.

Ariketa honen helburu nagusiena ahozko eta idatzizko adierazmena lantzea da, gidoia 5. mailako ikasle batek egin du.

FUTBOL PARTIDA

Egun batean Eder eta Ekain atezaina futbol partidu bat jokatzen ari ziren.

Halako batean Ederrek bere atean sartu zuen gola, orduan Ekain asko haserretu zen.

- Nire atean sartu duzu gola!- Ekainek haserre bizian.
-Konturatu gabe izan da!- Ederrek erantzun.
- Ez hurbildu niregana, ez naiz zure laguna!- berriro Ekainek
-Aizue! borrokan zaudetenez, biak kanpora, ez duzue gehiago jokatuko- Esan zuen entrenatzaileak.

Orduan bi mutilak pentsatzera joan ziren, egin zutenaz hausnartzera.

- Barkatu- Ekainek Ederri.
- Bai Ekain, barkamena eskatzen dizut zuri ere Ekain- Ederrek.
- Beno, elkar barkatu zaretenez berriro jarraituko duzue jolasten- agindu zuen entrenatzaileak.

Azkenean partidua irabazi zuten, biak elkar hobeto ulertu zutelako. Gatazkaren aurrean elkarrizketak konpondu zuen arazoa.


No hay comentarios:

Publicar un comentario